Zrób listę tego, co w sobie lubisz

Kiedy czujesz się źle ze sobą, rozważ sporządzenie spisu wszystkich świetnych rzeczy, które zrobiłaś dla swojego byłego mężczyzny lub wszystkie cechy, które lubił w tobie oraz cechy, które cenisz w sobie. Poczujesz się doskonale i na pewno pomyślisz o byciu z drugim człowiekiem. Czas kuruje rany, daje poczucie, że za rogiem czeka coś dobrego. Jest to naprawdę rekomendowane rozwiązanie na miesiące po rozłące. Myśl o sobie dobrze i nie odkładaj miłego spędzania wolnych chwil na później. Na pewno wszystko ułoży się dobrze, a Ty odzyskasz zadowolenie ze swojej egzystencji.

Znajdź nowe źródło radości

Kiedy spędzasz wiele godzin na monitorowaniu swoich uczuć i ponowne spotkanie z własnym ja, może to prowadzić do połączenia z tym, co kiedyś przyniosło ci ukojenie, radość lub inspirację, ale zostało wstrzymane w trakcie twojego związku. Możemy być bardziej otwarci na mówienie „tak” nowym rzeczom, ludziom i doświadczeniom, aby odkryć nowe poczucie swobody, nawet jeśli jest to bolesne oraz dokuczliwe. Staraj się działać, nawet gdy nie masz na to najmniejszego apetytu. Działanie pozwala nie myśleć o tym, co było.

Nie zapomnij o żałobie

Jak pozbierać się po rozstaniu ?

Jeśli to możliwe, spróbuj myśleć o utracie związku jako o sytuacji żałoby. Daj sobie czas. Nie próbuj od razu znaleźć innej osoby do miłości. Najlepszą rzeczą, jaką możemy zrobić, to spróbować docenić nasze emocje i nie oceniać ich. Aby zaaprobować własne emocje musisz przeformułować swoje myśli. Zamiast rozumować: Nie powinnam czuć się tak smutna, pomyśl Doświadczam uczucia smutku i to jest w porządku. Potrzebujemy dni, aby spojrzeć w głąb siebie i zrobić inwentaryzację naszych uczuć. Musimy zająć się naszymi zranionymi sercami i pozwolić, aby uzdrowienie nastąpiło z upływem miesięcy, troską, delikatnością i głębszym pochyleniem się nad własnymi emocjami.

Nie stopuj emocji

Dobra może okazać się pogawędka z wieloletnim przyjacielem, członkiem rodziny lub psychoterapeutą na temat uczuć związanych z zakończeniem związku lub eks mężem. Jeśli nie czujesz się najlepiej, dzieląc się wszystkimi swoimi uczuciami, rozważ zanotowanie ich lub rozmyślanie nad nimi. Możesz także zająć się innym działaniem podjąć inne aktywności, taki na przykład jak renowacja lokalu mieszkalnego, który może pomóc Ci uwolnić to, co masz w głowie. Niedobre emocje wyjdą z Ciebie, a ty poczujesz się wolną osobą. Warto zadbać o optymalne uczucia, które zbudują Twoje poczucie własnej wartości. Uczucia wcale nie muszą być niedobrą sprawą. Mogą posiadać właściwości oczyszczające. Emocje i odczucia mogą być naprawdę redukujące napięcie.

Skieruj swoją uwagę w stronę innych

Kiedy smutek po rozstaniu jest zbyt trudny do akceptacji, możesz zrozumieć, że skupienie się na kłopotach innych ludzi może poprawić Twoje samopoczucie i sprawić, że przestaniesz myśleć wyłącznie o sobie i swoich sprawach. Zastanów się nad wolontariatem w pobliskim przytułku dla ludzi bezdomnych lub schronisku dla zwierząt. Pomaganie przyjacielowi w niełatwej sytuacji przy przyrządzaniu obiadów lub sprzątaniu będzie także doskonałym rozwiązaniem. Nie warto być egoistą, lecz najlepiej jest budować dobre relacje z innymi. Miłość jeszcze zjawi się w Twoim życiu, to więcej niż pewne.

Zacznij ćwiczyć

Badania naukowe udowadniają, że treningi mogą zredukować stres szybko. Użyj ćwiczeń jako zdrowego ujścia do zarządzania uczuciami niepokoju, smutku, senności i stresu. Trening daje to, co najlepsze. Codzienny spacer, jazda na rowerze lub wideo treningowe online to sposoby na wprowadzenie ćwiczeń do codziennej rutyny, gdy czujesz się zestresowana z powodu rozpadu związku.

Naucz się wyrażania swoich potrzeb

Jeśli nie nie masz sił, by spotkać się z przyjaciółmi w kawiarni lub trudno ci dotrzymać zobowiązań, spróbuj przekazać swoje emocje innym. Spróbuj jeszcze raz przemyśleć swoje marzenia w tym czasie i niech inni pomyślą, z czym masz do czynienia. Mnóstwo osób czuło się w ten sam sposób i zrozumie, że możesz chcieć trochę dni, aby powrócić do swojego normalnego samopoczucia. Rozmawiaj z innymi osobami, wyrzuć z siebie złe emocje. Nie tłamś ich w sobie, lecz mów o tym, co się stało. Optymalnie jest rozmawiać, ponieważ pogawędka z innymi osobami pozwala na dobre emocje oraz miłe spędzenie wolnych chwil. Damy przeżywają od nowa żal w zamknięte w swoim mieszkaniu. Jest to zdecydowanie złe podejście do swoich zawirowań emocjonalnych. Dobrze jest wyrzucić smutek z siebie, ponieważ to pozwala redukować wszelkie napięcia.

Nie stopuj myśli o swoim byłym

Gdy myślisz o twoim ekspartnerze, staraj się ich nie zatrzymywać ani nie stopować. Zamiast tego trenuj bycie „świadkiem” tych emocji. Gdy będziesz myślała o przeszłości, zrób krok do tyłu i zaaprobuj je. Wiesz, że ich doświadczasz; są obecne w Twoim umyśle. Monitorujesz je. Trenujesz zgodę na zakończenie toksycznej relacji. Nie można pogrążać się w złych myślach. Jest to naprawdę najlepsze rozwiązanie.

Unikaj robienia tego, co robiliście razem ze swoim byłym

Jeśli nadal czujesz się przytłoczona niepożądanymi myślami i emocjami, rozważ trzymanie się z dala od miejsc, muzyki i ludzi, którzy przypominają ci o twoim byłym. Zacznij żyć na nowo, zapominając o tym, co zbędne. Nie przeżywaj tego, co miało miejsce jakiś czas temu. Po roku czy dwóch nie będziesz przeżywała złych emocji po rozstaniu z byłym ukochanym. Poczujesz się niczym osoba, która żyje optymalnie i czuje się doskonale. Nowe życie jest tuż tuż. Przeszłość należy zakopać, a nie rozpamiętywać ją zbyt często. Warto żyć i planować to, co najważniejsze. Zadbaj o siebie, ponieważ od miłości do siebie samego zaczyna się to, co najlepsze. Nie ma nic lepszego niż kochanie siebie i wszystkich swoich zalet. Za jakiś czas zapoczątkujesz nową relację. Jest to oczywiste, a Twoje życie nabierze barw.

zamów wróżbę jak zamówić wróżbę
© 2022 - wrozby-horoskopy.pl - Pisz do mnie na e-mail: wrozka@otylia.pl / Wróżby, horoskopy i numerologia / Mapa kategorii